AMPUN MAAF DIPINTA..

posted in at 7:10 PM

KURMA PLUS BADAM PLUS COKLAT


Lip lap lip lap... Ramadhan pun dah nak meninggalkan kita semua. Semuga bertemu lagi antara Ramadhan dan Ramadhan. Agak lama gak saya tak update blog ni.. almaklum ler sibuk sikit dengan hal ehwal mengisi Ramadhan al Mubarak ini. Tambahan pula oder pun berlambak gak ler.. cupcake dan coklat.

Balik je ofis, terbungkam keletihan . Malam lepas je terawih pulun buat sampai tengah malam. Terkelip-kelip siapkan 100-300 biji semalam coklat. Itu ler enak memenuhi harapan kekawan. Ada juga yang oder kurma bersalut coklat dan berintikan badam untuk buah tangan mertua atau ayahbonda tercinta. Elok ler bagi sesaper yang masih ada ibu bapa tu pandang-pandanglah wajah kedua ibu bapa dengan penuh rasa kasih dan sayang... Luangkan masa yang ada.

Tazkirah lak dah... saling ingat mengingatkan. Ibu bapa saya dah lama kembali ke rahmatullah. Setiap Ramadhan sentiasa terkenangkan masakan ibunda. Ramadhan juga meningkatkan saya akan ibu mertua saya yang kembali ke Rahmatullah pada malam Nuzul Quran. Al Fatihah untuk semua.

Kali ini saya menulis sikit sebagai peringatan. Mungkin anda sudahpun siapkan semua keperluan IdilFitri.. eloklah.



About Author

Nhamnganhanh

This is template SimplexBuzz .

My Blog List